REZERWACJA WARSZTATÓW FOTOGRAFICZNYCH
Warsztaty Marty Ponsko organizowane są przez podmiot PONSKO Cezary Pąśko. Niniejszy regulamin stanowi umowę pomiędzy Tobą a PONSKO Cezary Pąśko, zwanym dalej Organizatorem. Rezerwując warsztaty, wyrażasz zgodę na przestrzeganie niniejszych warunków. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z niniejszą umową prosimy o kontakt marta@martaponsko.pl
Warsztaty Marty Ponsko
- W warsztatach Marta Ponsko nie mogą uczestniczyć fotografowie prowadzący szkolenia fotograficzne w tym w szczególności warsztaty fotografii ciążowej.
- Uczestnictwo w warsztatach związane jest z podpisaniem umowy zakazującej uczestnikowi warsztatów
a. prowadzenia warsztatów fotografii ciążowej własnych lub na zlecenie osób lub podmiotów trzecich w formie stacjonarnej oraz online
b. publikacji i / lub dystrybucji jakichkolwiek materiałów szkoleniowych o tematyce podejmowanej na warsztatach Marta Ponsko
Zakaz obejmuje okres 2 lat od dnia warsztatów. - Aby jak najlepiej wykorzystać warsztaty, należy przybyć na czas i uczestniczyć w każdej sesji. Jeśli nie możesz wziąć udziału w warsztatach lub części spotkania, powiadom nas telefonicznie +48 792 991 891 i e-mailem na adres marta@martaponsko.pl. Jeśli z powodu spóźnienia opuścisz całość lub część warsztatu nie przysługuje Ci zwrot pieniędzy.
- Organizator jest uprawniony do zmiany miejsca lub dokonania zmian w programie warsztatów. W mało prawdopodobnym przypadku wprowadzenia zmian wszyscy uczestnicy zostaną powiadomieni o modyfikacjach tak szybko, jak to możliwe.
Opłaty i anulowanie
- W momencie rejestracji na warsztaty wymagana jest wpłata zadatku. Zadatek potwierdza Twoje miejsce na wybranych warsztatach fotograficznych. Niezależnie od okoliczności zadatek za warsztaty NIE PODLEGA ZWROTOWI.
- Pozostała opłata za warsztaty (cena warsztatów pomniejszona o zadatek) jest płatna do 7 dni przed datą rozpoczęcia kursu. Nieuiszczenie pozostałej części opłaty spowoduje utratę miejsca na warsztatach.
- Jeżeli opłaty nie zostaną uregulowane w terminie, Organizator będzie uprawniony do zwolnienia Twojego miejsca.
- Zmiana terminu warsztatów — Jeśli nie możesz uczestniczyć w kursie i powiadomisz nas na 2 tygodnie przed datą rozpoczęcia kursu, możesz:
a) przenieść rezerwację na kolejne warsztaty
b) sprzedać swoje miejsce zgodnie z wytycznymi i ograniczeniami dotyczącymi uczestników (w warsztatach nie mogą uczestniczyć fotografowie mieszkający i/lub prowadzący działalność w promieniu 100 km od studia Marta Ponsko, w warsztatach nie mogą uczestniczyć inni szkolący – prowadzący warsztaty fotografii ciążowej), aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy.
Jeśli nie możesz sprzedać swojego miejsca, nie otrzymasz zwrotu pieniędzy. - Organizator może odwołać warsztaty w dowolnym momencie przed ich rozpoczęciem. W mało prawdopodobnym przypadku odwołania warsztatów Organizator powiadomi Cię o tym tak szybko, jak to możliwe, a opłacony zadatek zostanie zwrócony. Organizator nie zwraca kosztów podróży ani zakwaterowania w przypadku odwołania warsztatów.
- Elementy każdego warsztatu (np.: sala, modele, prelegenci itp.) mogą ulec zmianie bez powiadomienia. W przypadku takich zmian nie zostaną przyznane żadne zwroty, chociaż postaramy się powiadomić Cię o zmianach jak najszybciej.
Wykorzystanie obrazu i prywatność
- Uczestnikom nie wolno wykorzystywać zdjęć wykonanych w trakcie warsztatów w celach komercyjnych. Zgoda na wykorzystanie zdjęć obejmuje wyłącznie wykorzystanie zdjęć na Twojej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Zdjęcia nie mogą być wykorzystywane w czasopismach, na wystawach lub konkursach bez pozwolenia. Zdjęcia nie mogą być wykorzystywane do reklamowania sesji zdjęciowych, warsztatów lub produktów.
- Przyjmujesz do wiadomości, że poinformowaliśmy Cię, że żaden z uczestników warsztatów nie wydał zgody na komercyjne wykorzystanie jakichkolwiek zdjęć wykonanych podczas warsztatów i że możesz podlegać odpowiedzialności prawnej, jeśli wykorzystasz jakiekolwiek zdjęcia w celach komercyjnych.
- Publikując zdjęcia w mediach społecznościowych z warsztatów uczestnicy muszą wymienić i/lub oznaczyć „Warsztaty Marty Ponsko”.
- Uczestnikom nie wolno w żadnym momencie filmować ani nagrywać warsztatów bez pozwolenia.
- Uczestnicy nie mogą przekazywać nie poddanych edycji zdjęć wykonanych podczas warsztatów modelkom uczestniczącym w warsztatach.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykonania nagrań i dokumentacji fotograficznej z warsztatów i może wykorzystywać takie nagrania do celów promocyjnych i/lub komercyjnych bez wymogu podpisanej zgody któregokolwiek z uczestników, zarejestrowanej na jakimkolwiek nośniku z zapisem cyfrowym.
- Wszelkie materiały szkoleniowe dostarczane uczestnikom nie mogą być edytowane, zmieniane, udostępniane, rozpowszechniane, publikowane online lub przekazywane, wypożyczane lub sprzedawane jakiejkolwiek osobie, w tym podmiotowi, firmie, organizacji charytatywnej, organizacji lub szkole w jakimkolwiek celu, bez wyraźnej pisemnej zgody Organizatora oraz uiszczenie wszelkich należnych opłat licencyjnych.
Odpowiedzialność
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody osobiste lub rzeczowe powstałe w wyniku zdarzeń mających miejsce na terenie studia, w którym odbywają się warsztaty.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie mienia osobistego. Prosimy o sprawdzenie i zabranie sprzętu fotograficznego i rzeczy osobistych po zakończeniu warsztatów.
Reklamacje
- Reklamacje dot. warsztatów fotograficznych powinna zostać złożona w formie pisemnej na później w ciągu 14 dni licząc od dnia zakończenia szkolenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeśli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu 14 dni od dnia zakończenia szkolenia.
- Organizator ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 21 dni roboczych.
REZERWACJA SESJI FOTOGRAFICZNEJ
- Rezerwacja sesji jest ważna dopiero po ustaleniu terminu oraz wpłacie określonego w ofercie bezzwrotnego zadatku za sesję, co zostanie potwierdzone mailem z informacją o warunkach przygotowania się do sesji.
- Po ustaleniu terminu sesji otrzymasz link do rezerwacji w systemie zalamo.com wraz z linkiem do opłacenia zadatku, który jest aktywny zgodnie z indywidualnymi ustaleniami od 12 do 48h. Po upływie tego terminu nieopłacona rezerwacja wygasa. Ponowna rezerwacja wymaga kontaktu z mną i ustalenia terminu sesji
- Rezerwując sesję zdjęciową w moim studio oświadczasz, że zapoznaliście się z moim dorobkiem artystycznym i w pełni akceptujecie formę i styl przeze mnie prezentowane.
- Zastrzegam sobie wyłączne prawo do dokonywania jakichkolwiek przeróbek i modyfikacji zmieniających oryginalną postać zdjęć. Zabrania się jakiejkolwiek ingerencji w strukturę i treść fotografii łącznie z przetwarzaniem elektronicznym, kadrowaniem, zmianą kolorystyki, stosowaniem filtrów przez Was lub osoby trzecie.
WYNAGRODZENIE ZA SESJĘ
- Wynagrodzenie za sesję zdjęciową należy uiścić w dniu sesji gotówką lub przelewem do dnia sesji. Nie wysyłam plików do czasu otrzymania pełnej kwoty wynagrodzenia.
- Zdjęcia z sesji zostaną poddane edycji a produkty fotograficzne – wydrukowane dopiero po uiszczeniu przelewem pełnej płatności za złożone zamówienie.
ZMIANA TERMINU SESJI / ODWOŁANIE SESJI
- Zmiana terminu sesji jest możliwa nie później niż 2 dni przed wyznaczonym terminem sesji. Dokonując zmiany terminu godzisz się z ograniczeniami związanymi z moim kalendarzem. Przesunięcie sesji jest możliwie tylko na pierwszy wolny termin – co oznacza, że może to być termin oddalony od pierwotnej sesji o ok. 3-4 miesiące.
- Zmiana terminu sesji dokonywana w terminie krótszym niż 2 dni przed ustaloną datą sesji wiąże się z utratą zadatku i koniecznością wpłaty zadatku za nowy termin sesji.
- Odwołanie sesji wiąże się z utratą bezzwrotnego zadatku.
- Nie ma możliwości przeniesienia zadatku na rezerwację innej sesji lub na innego klienta.
- W wyjątkowych sytuacjach (głównie ze względów zdrowotnych lub rodzinnych) zastrzegam sobie prawo do zmiany terminu sesji. W takim przypadku nie ponoszę odpowiedzialności za Wasze zobowiązania lub koszty wynikające z przygotowania do sesji, podróży lub pobytu w Warszawie.
- Uczestnicząc w sesji bierzesz odpowiedzialność za zdrowie osób biorących udział w sesji oraz fotografa. W związku z czym sesje, w których którakolwiek z osób uczestniczących na sesji byłaby chora zostają przesunięte, aby nie zagrażały bezpieczeństwu i zdrowiu osób trzecich (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z mną). Ze względu na charakter pracy – w momencie pojawienia się osoby chorej/przeziębionej na sesji zdjęciowej nie zostanie ona wpuszczona do studio, a zadatek nie zostanie zwrócony.
SESJA ZDJĘCIOWA
- Sesje odbywają się w studiu Marta Ponsko Portraits w Warszawie, Wilanów przy Al. Rzeczypospolitej 20
- Wszystkie sesje odbywają się w dni robocze (studio jest zamknięte w weekendy oraz święta).
- Sesje zwyczajowo odbywają się między godz. 10-15 i w wyjątkowych sytuacjach – po wcześniejszym ustaleniu mogą bytu zorganizowane w innym przedziale czasowym.
- Klienci zobligowani są do przyjazdu o wyznaczonej porze, spóźnienie powoduje skrócenie sesji o czas spóźnienia.
- W trakcie sesji osoby trzecie niebiorące udziału w sesji są proszone o opuszczenie studia. Udział opiekunki / babci czy cioci do pomocy przy dziecku / dzieciach musi być wcześniej ustalony i potwierdzony.
- Podczas sesji fotograficznej obowiązuje zakaz fotografowania i nagrywania telefonami komórkowymi i innymi urządzeniami.
- Fotograf dochowa należytej staranności, aby wykonać wystraczającą ilość zdjęć do pakietu zamówionego przez klienta.
- Fotograf nie ponosi odpowiedzialności za zachowanie dziecka w trakcie sesji i efekt końcowy w postaci póz i min w przypadku gdy maluch płacze, nie pozwala wziąć się na ręce, biega po studiu, ma kolkę itp.
- Rodzice ponoszą odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez dzieci podczas pobytu w studio.
ZAMÓWIENIE ZDJĘĆ
- W ciągu 3-5 dni po zakończeniu sesji otrzymasz dostęp do galerii online z miniaturkami surowych zdjęć wykonanymi w trakcie sesji.
- Zdjęcia zamawiasz poprzez system online Zalamo.com. Wybierając zdjęcia oraz produkty zobowiązujesz się do zapłacenia pełnej kwoty za dodatkowe ujęcia i produkty przed otrzymaniem swojego zamówienia.
- Zdjęcia powinny zostać wybrane do obróbki w ciągu 21 dni (3 tygodni). Niewybranie zdjęć we wskazanym terminie powoduje wydłużenie czasu na obróbkę materiału z 4 tyg do 8 tyg.
- Gotowe zdjęcia po edycji w wersji elektroniczne otrzymasz w terminie 4 tyg od dnia, w którym zakończyliście wybór zdjęć w galerii online i potwierdziliście go przyciskiem “Wyślij do fotografa”. Zastrzegam sobie prawo do wydłużenia tego terminu w przypadku urlopu, choroby, intensywnego sezonu zdjęciowego itp
- Usługa ekspres czyli edycja zdjęć w terminie 3-7 dni po sesji fotograficznej jest związana z dodatkową opłatą w wysokości 500 zł.
- Gotowe zdjęcia w wersji elektronicznej wysyłane są za pośrednictwem galerii zalamo.com oraz poprzez link wetransfer.com, który aktywny jest przez 7 dni od wysłania.
- Obrobione zdjęcia otrzymujesz w ilości podanej w wybranym pakiecie. Każde dodatkowe ujęcie jest płatne wg cennika podanego na stronie
- W przypadku zainteresowania zamówieniem większej ilości zdjęć – zamówienie można podzielić na kilka transz. Galeria jest aktywna przez 6 miesięcy po sesji i umożliwia kolejne dobieranie zdjęć po sfinalizowaniu pierwszego wyboru.
- W przypadku zamówienia dodatkowych zdjęć lub produktów fotograficznych po okresie 6 miesięcy od wykonania sesji cena za dodatkowe ujęcie może ulec zmianie zgodnie z aktualnym cennikiem dla danego rodzaju sesji.
- Surowy materiał jest usuwany z dysków po okresie 6 miesięcy od sesji chyba, że klient wyraził zainteresowanie i sprecyzował termin zamówienia dodatkowych ujęć z tej sesji.
- Po otrzymaniu zdjęć w wersji elektronicznej potwierdzasz wybór zdjęć do druku. Wydrukowane materiały są gotowe do odebrania w studio po okresie 2-3 tygodni, zależnie od terminów realizacji zamówienia w drukarni. Zastrzegam, że termin ten może ulec zmianie, o czym poinformuj Cię w osobnej wiadomości.
- Gotowy produkt należy odebrać do 31 dni od otrzymanego powiadomienia, po uprzednim kontakcie i wyznaczeniu terminu odbioru – najczęściej jest to moje studio. Po tym terminie produkt końcowy zostaje zniszczony. Koszt przygotowania kolejnych wydruków pokrywa klient.
- Gotowy produkt może zostać przesłany kurierem na terenie Polski za dodatkową opłatą 20 zł lub za granicę po wcześniejszym sprawdzeniu kosztów przesyłki zagranicznej.
UDOSTĘPNIANIE ZDJĘĆ
- Nie można kopiować surowych zdjęć z galerii online. Nie można tworzyć zrzutów ekranu oraz udostępniać w mediach społecznościowych zdjęć, które nie zostały poddane edycji lub noszą znaki wodne chroniące zdjęcia przed kopiowaniem.
- Zobowiązuję się do ochrony Waszego wizerunku poprzez nieudostępnianie zdjęć bez Waszej wiedzy i wcześniejszej zgody do żadnych innych celów niż wskazane poniżej oraz nieudostępnianie żadnych Waszych danych osobowych innych niż imiona. Informacja o przetwarzaniu Waszych danych znajduje się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie: https://martaponsko.pl, a biorąc udział w sesji akceptujecie jej warunki.
REGULAMIN VOUCHER NA SESJĘ FOTOGRAFICZNĄ
- Istnieje możliwość zakupienia Vouchera/Zaproszenia na sesję fotograficzną w prezencie wg obowiązujących pakietów.
- Klientów posiadających i realizujących voucher na sesję fotograficzna obowiązuje regulamin sesji zdjęciowej chyba, że zapisy poniżej stanowią inaczej.
- Termin realizacji sesji ustalany jest indywidualnie z osobą obdarowaną voucherem, wg pakietu na który został zakupiony.
- Voucher jest ważny 6 miesięcy od daty zakupu, chyba że specjalna promocja określa inną jego ważność.
- Data realizacji vouchera zawarta na bilecie jest datą wyznaczają termin realizacji sesji a nie umówienia na sesję fotograficzną.
- Zmiana terminu sesji: termin sesji można zmienić maksymalnie 2 razy, odwołanie sesji kolejny raz / próba jej przesunięcia skutkuje nieważnością vouchera i koniecznością opłacenia kolejnej sesji wg zasad obowiązujących w regulaminie sesji.
- Voucher nie podlega zwrotowi lub wymianie na gotówkę.